Další renovovaný moped a vysloveně výstavní stroj s minimálním respektive téměř nulovým nájezdem. Barevné provedení bylo zvoleno: zelená mentolová - bílá slonová kost. Provedena kompletní renovace, rozebrán do posledního šroubku a složen zpět, a to včetně motoru a elektriky. Nový výfuk, ráfky, pneu. Hodin práce nepočítaně a výsledek stojí za to.

    

Stadion S 22 byl dán do výroby v roce 1960. Celá konstrukce byla přepracována, přinesla větší výkon motoru a větší komfort. Motor dostal polospádový karburátor s tlumičem sání. Rozměr pneu byl změněn na 2,25". S 22 byl vyvážen do Finska, Dánska i Holandska.

technická data

 MOTOR

Dvoudobý, tříkanálový s vratným vyplachováním, benzinový počet válců 1, uspořádání válce: stojatý, skloněný kupředu, chlazení vzduchem, průměr válce (vrtání) 38 mm, zdvih 44 mm, zdvihový objem 49,8 cm3, stupeň komprese 7,5, max. výkon KS při ot/min - 1,8/4250, max. kroutící (točivý) moment Nm při ot/min - 0,27/2500, střední pístová rychlost m/s při ot/min - 6,23/4250, karburátor Jirkov typ 2912 PS, polospádový čistič vzduchu vlhký s kovovou vlnou, spojený s tlumičem sání, mazání motoru směsí benzín-olej 

Maximální rychlost:
I - 25 km/h, II - 40 km/h (při skloněném jezdci 45 km/h)

Brzdná dráha: ruční brzda při 40 km/h 21m, nožní brzda při 40 km/h 17m, obě brzdy při 40 km/h 9,7m